2007年4月25日 星期三

Lay your love on me


Miz -- Lay your love on me







Lay your love on me



I can't resist you

Come a little closer

I wanna touch you

I can't keep away

You taste so damn good

You're my candy cane

And your tongue is soft as rain

Wash me away



I couldn't keep my hands off you

Even if I wanted to

But I know what I want you to do



Baby, lay your love on me

Take my breath away

Make me wanna stay

Show me how it feels

Lay your love on me

Do it every day

Give yourself to me

Do it to me

Baby, lay your love on me



I can't resist you

You're looking good, yeah

I'd do anything for you

You know I would

You are like candy to my eyes

So sweet and tender

I just wanna taste a slice

I can't keep away



I couldn't keep my hands off you

Even if I wanted to

But I know what I want you to do



Baby, lay your love on me

Take my breath away

Make me wanna stay

Show me how it feels

Lay your love on me

Do it every day

Give yourself to me

Do it to me

Baby, lay your love on me



I couldn't keep my hands off you

Even if I wanted to

But I know what I want you to do





給我你的愛



我就是無法抗拒你

靠近一點

想要撫摸你

我無法控制

你是那麼的美好

像蜜糖一樣甜蜜

你的吻像是細雨一樣輕柔

讓我煥然一新



即使我想

我也無法收回正在觸碰你的雙手

但我很清楚我想要你



嘿 給我你的愛

讓我摒息以待

讓我留在你身邊

讓我感受那份美好

給我你的愛

每天不斷地浪漫

把自己交給我

讓我感受得到

Baby 給我你的愛



我無法拒絕你

你看起來是那麼的美好

我願意為你赴湯蹈火

你知道的

你成就我看到的完美

如此甜密溫柔

我只要輕輕嚐一遍

無法抗拒



即使我想

我也無法收回正在觸碰你的雙手

但我很清楚我想要你



嘿 給我你的愛

讓我摒息以待

讓我留在你身邊

讓我感受那份美好

給我你的愛

每天不斷地浪漫

把自己交給我

讓我感受得到

Baby 給我你的愛



即使我想

我也無法收回正在觸碰你的雙手

但我很清楚我想要你


2 則留言:

  1. 看到你的背景,以为你恋爱了?是吗?嘿嘿,我怎么这么三八了呢!
    嘿嘿……

    回覆刪除
  2. 哈哈哈
    哪有哪有
    因為我原本用的那個背景
    字體大小怪怪的
    所以先用這個啦~

    回覆刪除